perjantai 13. kesäkuuta 2014

Kuulumisia

Päivittelen vähän, mitä tässä on lähiaikoina tapahtunut.
Olen syönyt hyvin, kiitos kysymästä.
Hyvin tarkoittaa siis vähän.
Olen syönyt vähän
ja terveellisesti.
Paitsi viimepäivinä
...

Musta tuntuu,
että mun tyttöystävällä
on tosiaan taikavoimia.
Hänen seurassaan tunnen itseni kauniimmaksi,
paremmaksi ihmiseksi.
Tosin kovin vähän,
mutta kuitenkin.
Hänen seurassaan ei edes tee mieli ruokaa.
Mutta odotas vaan,
kun hän ei olekkaan täällä, mun luona..
Syön koko vitun ajan.

Olen lihonnut parin päivän sisällä
ehkä kolme kiloa,
jopa neljä
tai viisi.
En uskalla astua vaa'alle.

Hirveästi on kotona saarnattu
siitä kuinka en syö mitään
ja kuihdun kohta pois.
Äiti ja sisko huolissaan
tuputtaa mulle ruokaa,
varoittelee mua ihan turhaan.
"Kyllä äiti, mä syön ihan tarpeeksi".




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti